Díjat nyert a Menta Ortopédiai Egészségközpont az Év Betegbarát Szolgáltatója versenyén!

By 2023.06.10.június 13th, 2023Egyéb kategória

Az idei évben először hirdették meg az ‘Év Betegbarát Szolgáltatója’ pályázatot, melyben 99 pályázó közül, a Menta Egészségközpont Kft. bejutott az 54 legjobb közé “magánorvosi kategóriában”. A döntőbe jutottak közül egy szakmai zsűri döntötte el, ki érdemli meg az Év Betegbarát Szolgáltatója Arany, Ezüst és Bronz díját!

A 2023. június 8-i ünnepélyes díjátadón nagy örömünkre, a Menta Ortopédiai Egészségközpont Ezüst minősítést vehetett át, amivel három éven keresztül használhatjuk védjegyként a Betegbarát védjegyet, mint páciens, ügyfél- és betegközpontú egészségügyi ellátó magánorvosi cég!

Az Év Betegbarát Díját Dr. Perlaky Tamás ortopéd sebész, a Menta egyik alapító-tulajdonosa vette át Vaszary Ádámtól, a díj alapítójától.

De miről is szól a Betegbarát pályázat?

A Betegbarát pályázatokat a páciensek számára fontos tényezők alapján értékelték egy objektív szempontrendszer segítségével. Vizsgálták többek között:

  • Az egészségügyi szolgáltatások minőségét, egyénre szabottságát
  • Az intézmények kommunikációját: mennyire érthető és betegközpontú az intézmény kommunikációja, mi a betegtájékoztatás menete.
  • Milyen kényelmi szolgáltatásokat biztosítanak, mint pl. online időpont-foglalási lehetőség, kiegészítő szolgáltatás (gyógytorna, manuálterápia), betegút menedzsment, stb.
  • Valamint azt, hogy milyen beteg-fókuszú beruházásaink vannak és miket tervezünk a jövőben.

2023 Betegbarát Szolgáltatóinak díjazottai

Dr. Skaliczki Gábor ortopéd sebész, a Menta egyik alapító tulajdonosa és egyben ügyvezetője a díj kapcsán a következőket mondta:

Dr. Skaliczki Gábor, PhD - ortopéd sebész, vállspecialista - Menta Egészségközpont“Nagy megtiszteltetés, hogy visszajelzést kaptunk arról, hogy az a sok munka, amit a rendelőnkbe és a betegek számára fontos támogatói háttér kialakításába fektettünk, megtérül. Különösen értékessé teszi a díjat, hogy milyen erős mezőnyben tudtuk ezt a csodálatos eredményt elérni! Gratulálunk ezúton is minden díjazottnak, valamint a Díj szervezőinek, hiszen az ilyen kezdeményezések segítik leginkább az egészségügy és azon belül is a magánszolgáltatói piac fejlődését, és egyúttal a minőségi szolgáltatás kialakítását.”

Ez a díj és elismerés nem jöhetett volna létre kiváló szakértői csapatunk nélkül!

 

Várnagy Anna gyógytornászunk szerint a legfontosabb talán a bizalom kialakítása egy magánrendelő esetében. A mozgásszervi betegségek gyógyításánál az első szempont a szakértelem. Csak olyan kórkép kezelését vállalják el szakképzett gyógytornászaink, amiben valóban jártasak, így a betegek biztonságban érezhetik magukat. A másik fontos szempont a betegbarát szolgáltatás esetén a rugalmasság.

“Igyekszem igazodni a betegek igényeihez, lehetőségeihez. Ha ritkán tud csak gyógytornára jönni, lerajzolom, videóra veszem a gyakorlatokat, hogy később azt otthonában vissza tudja nézni, és alkalmazni tudja a korábban tanultakat. Kiemelten fontos a betegoktatás, hogy világosan, érthetően, de szakmailag korrekten magyarázzam el a betegség jellegét és a rövid- és hosszútávú célokat, lehetőségeket.”

Várhelyi Emese, a Menta Ortopédiai Egészségközpont páciens koordinátora szerint a páciensek számára kiemelten fontos, hogy barátságos légkör fogadja őket a rendelőbe lépve. “Az udvariasság, a segítőkészség mellett sokszor fontos, hogy meghallgassuk a pácienseinket, hogy valóban úgy érezzék magukat nálunk, hogy segíteni szeretnénk.

Például hogy az ő problémájához megfelelő specialistát ajánljunk, akihez nem kell hónapokig várni az időpontra.”

Matics Kata, a Menta kommunikációs- és megbízott operatív vezetője szerint a betegbarát szolgáltatás egy szakértői csapat közös munkájával és páciensközpontú háttér kialakításával valósulhat csak meg.

“Kiváltságos helyzetben vagyunk, hiszen a Mentában az SE Ortopédiai Klinika szakorvosai és gyógytornászai dolgoznak, akik kiváló szakértelmük mellett, empátiával és a pácienseink érdekeit és igényeit mindenkor szem előtt tartva segítik a felnőttek és a gyermekek mielőbbi gyógyulását.”

Köszönjük a díjat elsősorban pácienseinknek, hiszen visszajelzéseik útjelzőként szolgálnak, hogy tudjuk, mire van szükségük, igényük, másodsorban pedig a szakmai zsűrinek! Igyekszünk a jövőben is méltóak lenni a Betegbarát Szolgáltatói Védjegyre!

Képek az Év Betegbarát Szolgáltatója verseny díjátadó gálájáról